LOVAR EN SKÄRPNING

erkänner att vi har varit lite dåligt på att uppdatera här. det ska bli en skärpning, helt klart. vi lovar.

Jag har legat däckad i tre dagar ägglossningsvärk, kunde inte ta mig ur sängen i måndags. Ryggen dog lite på köpet. När äntligen värken gick över tyckte inte kroppen att jag lidit nog så jag fick världens PMS och grinade en hel dag i sträck över ett sms. Det är inte okej att ha PMS och humörsvängningar och vara grinig och elak mot alla man tycker om. Det finns tydligen något läkemedel på apoteket som ska lindra PMS. Jag vill fan inte ha någon lindring, jag vill ha utradering annars kan det lika gärna vara. Ledsen!

Snart kommer tips på vad man kan göra med sin mens. Vi har samlat lite bilder. Det blir spännande. Till helgen kommer det upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0