minnen och faktum

jag var 12 när jag fick mens. jag var hos min bästis och vi kollade på aladdin. jag blev kissnödig för vi hade druckit jättejättemycket o'boy. och jag vet att jag hade vita bomullstrosor och marinblå shorts och jag minns exakt hur det svajade i huvudet (som när man blir ensam igen eller får dåligt på ett prov) när det inte längre var helvita trosor jag hade. jag fick jättebråttom att åka hem och äta och jag grät och mamma köpte en hästtidning till mig. två dagar senare åkte vi till grekland och jag kände mig äcklig.
jag tänkte kanske inte på att nästan alla har mens. din mamma, kronprinsessan, alla tjejer i klassen, min mamma, min mormor hade, din farmor med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0